j'ai trouvé le forum qui a l'air d’être une véritable mine d'informations, et de passionnés j'ai un penchant pour les velos anciens je vous présenterai mes vélos (CBT Krypton, KG 243...)
a bientôt sur le forum
cordialement.
certainement j ' ai habité crevecoeur sur l'escaut pendant 15ansJeffski a écrit:Salut voisin!
Mes beaux-parents habitent Les Rues des Vignes, je t'ai surement déjà vu passer devant chez eux, peut-être même déjà croisé.
oh la te dou tiEl Hidalgo a écrit: chez les
CétÔ pour faire eul course tain biclo?
Bah d'chez mizote! Teu viens boière eune tite mousse?jejelaspi59 a écrit:oh la te dou tiEl Hidalgo a écrit: chez les
traduction tu es de ou
C'est min cÔpain! Ti teu reste à t'barraque!Tof59218 a écrit:Mi auchi j'te souhaite eul bienvenue
El Hidalgo a écrit:Bah d'chez mizote! Teu viens boière eune tite mousse?jejelaspi59 a écrit:oh la te dou tiEl Hidalgo a écrit: chez les
traduction tu es de ouC'est min cÔpain! Ti teu reste à t'barraque!Tof59218 a écrit:Mi auchi j'te souhaite eul bienvenue
Teu va voir dut guif ti!Tof59218 a écrit:El Hidalgo a écrit:Bah d'chez mizote! Teu viens boière eune tite mousse?jejelaspi59 a écrit:oh la te dou tiEl Hidalgo a écrit: chez les
traduction tu es de ouC'est min cÔpain! Ti teu reste à t'barraque!Tof59218 a écrit:Mi auchi j'te souhaite eul bienvenue
Ché not copain à tertouss
El Hidalgo a écrit:Teu va voir dut guif ti!Tof59218 a écrit:El Hidalgo a écrit:Bah d'chez mizote! Teu viens boière eune tite mousse?jejelaspi59 a écrit:oh la te dou tiEl Hidalgo a écrit: chez les
Ché not copain à tertouss
Cé nin un déloqu'té qu'va m'faire el graingnard! Grosse vaque!Tof59218 a écrit:Té cache bagarre museau d'tanche ?El Hidalgo a écrit:Teu va voir dut guif ti!Tof59218 a écrit:Ché not copain à tertoussEl Hidalgo a écrit:Bah d'chez mizote! Teu viens boière eune tite mousse?jejelaspi59 a écrit:oh la te dou tiEl Hidalgo a écrit: chez les
Chu nin gros, chu trop tchio...El Hidalgo a écrit:Cé nin un déloqu'té qu'va m'faire el graingnard! Grosse vaque!Tof59218 a écrit:Té cache bagarre museau d'tanche ?El Hidalgo a écrit:Teu va voir dut guif ti!Tof59218 a écrit:Ché not copain à tertoussEl Hidalgo a écrit:Bah d'chez mizote! Teu viens boière eune tite mousse?jejelaspi59 a écrit:oh la te dou tiEl Hidalgo a écrit: chez les
Teu veux min tio mini pour qut'eu peux toucher l'pédales!?Tof59218 a écrit:Chu nin gros, chu trop tchio...El Hidalgo a écrit:Cé nin un déloqu'té qu'va m'faire el graingnard! Grosse vaque!Tof59218 a écrit:Té cache bagarre museau d'tanche ?El Hidalgo a écrit:Teu va voir dut guif ti!Tof59218 a écrit:Ché not copain à tertoussEl Hidalgo a écrit:Bah d'chez mizote! Teu viens boière eune tite mousse?jejelaspi59 a écrit:oh la te dou tiEl Hidalgo a écrit: chez les
J'voudro bin mais m'grande guif a va trainer par terre...El Hidalgo a écrit:Teu veux min tio mini pour qut'eu peux toucher l'pédales!?Tof59218 a écrit:Chu nin gros, chu trop tchio...El Hidalgo a écrit:Cé nin un déloqu'té qu'va m'faire el graingnard! Grosse vaque!Tof59218 a écrit:Té cache bagarre museau d'tanche ?El Hidalgo a écrit:Teu va voir dut guif ti!Tof59218 a écrit:Ché not copain à tertoussEl Hidalgo a écrit:Bah d'chez mizote! Teu viens boière eune tite mousse?jejelaspi59 a écrit:oh la te dou tiEl Hidalgo a écrit: chez les
Comme y l'dit l'Dany: "Férme eut'bouke, tin nez y va kére éden!"Tof59218 a écrit:J'voudro bin mais m'grande guif a va trainer par terre...El Hidalgo a écrit:Teu veux min tio mini pour qut'eu peux toucher l'pédales!?Tof59218 a écrit:Chu nin gros, chu trop tchio...El Hidalgo a écrit:Cé nin un déloqu'té qu'va m'faire el graingnard! Grosse vaque!Tof59218 a écrit:Té cache bagarre museau d'tanche ?El Hidalgo a écrit:Teu va voir dut guif ti!Tof59218 a écrit:Ché not copain à tertoussEl Hidalgo a écrit:Bah d'chez mizote! Teu viens boière eune tite mousse?jejelaspi59 a écrit:oh la te dou tiEl Hidalgo a écrit: chez les